در روزهای سخت انسان ها می مانند نه روزهای سخت...

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۱ ب.ظ

ششم

رسما شدم دانشجوی ارشد
هنوز سختی های این مقطع رو نچشیدم اما شنیدم که ارشد سنگینه .. فعلا قرار شد آزمایشی برم چند وقت، ببینم هیچ دوست دارم اون دانشگاه رو یا نه.. امیدوارم هرچی خیر و صلاحه پیش بیاد.

هنوز دارم به اون شبی فکر میکنم که ازم خواسته شد همه شهرهای نزدیک رو بزنم و عمرم رو پای کنکور به هدر ندم نمیدونم کار درستی کردم یا ...
نمیدونم چرا هنوز نمیتونم از فکر دانشگاه های خوب بیام بیرون..شاید هم بحث غروره..هنوزم فکر میکنم آبروم رفت و کم آوردم مخصوصا پیش اساتید و مشاور..  اونایی که پایین تر بودن ظاهرا، وضعشون اوکی تر شد..
البته جای شکرش باقیه سراسری اونم روزانه اس اما خب چرا راضی نمیتونم بشم؟!... لذت رتبه 3 رقمی بودن رو نتونستم بچشم.

کاش یه نفر پیدا میشد و میگفت پردیس های تهران بهتره یا سراسری شهرستان؟!

آمار وبلاگم میگه بطور متوسط هرروز 2.3 نفر بازدید داره. انتظار بیجایی هست که بخوام بدونم اول کاری، کسی دنبالم میکنه یا نه ؟!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۸
Its me

نظرات (۲)

سلام
ارشد ی تون رو تبریک می گم
موفق باشید

من هنوز دنبال می کنم :)
پاسخ:
سلام
مرسی
سلامت باشید
:)
۱۴ دی ۹۶ ، ۰۲:۲۶ یک بعد ارشدی
سلام 
چه دیر خوندما
فرقش خیلی زیاد و بهتر سراسری شهرستان هست
نمیدونو مهندسی هستی یا نه
ولی اگه مهندسی هستی با قدرت ادامه بده، رتبه اولی خیلی مهمه، با یه استاد خوب بردار، مقاله بنویس، زبان و ...
پاسخ:
سلام خوش اومدین و مرسی از راهنمایی
استاد خوب از چه لحاظ؟ قدرت و نفوذ داره هم تو دانشگاه هم تو بازارکار ولی اطلاعاتش زیاد نیست! 
 یکیش هم اطلاعاتش خیلی زیاد و باسواده ولی ناشناخته و تازه کاره. کدوم بهتره؟
و رتبه اولی و مقاله فقط برای دکتری بدرد میخوره ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی