در روزهای سخت انسان ها می مانند نه روزهای سخت...

يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۳:۰۹ ق.ظ

هفدهم

خیلی دلم میخواد اون اتفاقایی که دوست دارم برام بیفتن .هرچه سریع تر
دلم میخواد هرچه زودتر این امتحان اخری هم تموم بشه . راحت یه دل سیر بخوابم بدون اینکه الارم بیداری تنظیم کنم.. برم پیاده روی..از اون پیاده رویای طولانی تو بافت تاریخی شهر.. کتاب ناتمومم رو تموم کنم و غرق در قصه ش شم.. خونه رو مرتب کنم.. بشینم فیلم ببینم.. برم فست فود یه دل سیر غذاهای خوشمزه بخورم.. البته مقاله هم باید بنویسم این وسطا

پ.ن:مردم وقتی دلشون میگیره چکار میکنن ؟ 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۸
Its me

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی